loading...
تجارت الکترونیک
امیر رضا نوعی بازدید : 26 دوشنبه 1391/08/22 نظرات (1)

مرورگر موبایل

 

در این پست لینک دانلود بهترین مرورگرهای موبایل رو براتون قرار دادم.

امیدوارم که خوشتون بیاد و لطفا نظر یادتون نره . . .

 

اولین و برترین مرورگر موبایل با نام یو سی

این مروگر از جمله بهترین مرورگرهای تلفن همراهه که امکانات فوق العاده ای داره و من به چند موردش اشاره میکنم.

1. امکان مرور صفحه های گسترده

 

2. امکان دانلود همزمان چند فایل.

 

3. مجهز به فیلترشکن برای عبور از فیلترینگ کلیه سایتها و همچنین دانلود بدون کاهش سرعت

 

4. اجرای آنلاین انواع فایلهای فلش و فیلم ها و آهنگها در صورتی که گوشی شما امکانش رو داشته باشه

 

5. امکان ذخیره سازی فایلها در حساب کاربری یو سی و دانلود آفلاین مطالب، اگه گوشیتون فضای کافی برای دانلود فایلهای شما رو نداره میتونید از این امکان بهره مند بشید و در فضایی نامحدود تمام آیتم های مورد علاقتون رو ذخیره کنید.

 

6. لازم به توضیحه که این نرم افزار از مدیریت دانلود فوق العاده قدرتمندی برخورداره که میتونه تمام خطاهای دانلود رو رد کنه، دانلود رو موقتا نگه داره و در هرزمان که مایل باشید ادامه بده، حتی در صورتی که در حین دانلود ارتباط شما با آنتن قطع بشه یا گوشیتون خاموش بشه یا هنگ کنه یا نرم افزار به طور اتفاقی به هر دلیلی بسته بشه بعد از رفع مشکل میتونید به دانلود خودتون بدون اینکه احتیاج به شروع مجدد باشه ادامه بدید.

7. میتونید محیط نرم افزار رو با استفاده از تم های موجود در سایت مرورگر تغییر بدید و میانبرهای ترکیبی بسازید در حین استفاده از اینترنت بدون نیاز به خروج از نرم افزار تماس بگیرید یا پیام بفرستید، لینکهای مورد علاقتون رو به اشتراک بزارید، هرتعداد سربرگ جدید که احتیاج دارید ایجاد کنید و ... که کمتر مرورگری رو با این ویژگی ها میتونید پیدا کنید.

 

دقت کنید که آدرس دانلود رو باید فقط با استفاده از تلفن همراهتون باز کنید چرا که این سایت به طور خودکار بعد از ورود شما مدل گوشیتون رو شناسایی میکنه و نسخه سازگار با موبایلتون برای دانلود ارائه میده و تا مرحله نهایی، نصب نرم افزار روی گوشیتون رو تحت نظر میگیره.

اگر تمایل دارید با استفاده از رایانه این مرورگر رو دانلود کنید مراحل گفته شده رو انجام بدید.

برای دانلود این مرورگر با موبایل روی دانلود کلیک کنید یا آدرس رو در مروگر گوشیتون تایپ کنید تا مستقیما به صفحه دانلود هدایت بشید.

 

دانلود یو سی موبایل

 

به محیط سایت وارد میشید و بعد از تایید مدل گوشیتون میتونید نسخه سازگار رو به راحتی دانلود کنید.

 

برای دانلود این مرورگر با کامپیوتر به لینک زیر مراجعه کنید.

 

دانلود یو سی رایانه

 

از بالای صفحه گزینه دانلود رو انتخاب کنید، در صفحه بعدی پلتفرم گوشی رو انتخاب کنید، و در صفحه بعد مدل گوشیتون رو از بین لیست پیدا کرده و کلیک کنید... مرورگر برای دانلود آمادست.

فایل دانلود شده رو از کامپیوتر به موبایل انتقال بدید و نصب کنید.

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه و نظر یادتون نره !!!

 

امیر رضا نوعی بازدید : 15 دوشنبه 1391/08/22 نظرات (0)

مرورگر موبایل

 

سلام به شما دوستای خوب که وبلاگ من رو برای دریافت خدمات انتخاب کردید.

در این قسمت توضیحاتی کوتاه و کاربردی راجع به مرورگرهای تلفن همراه ارائه میدم، که توصیه میکنم چنانچه اطلاعاتی در مورد این نوع از نرم افزارها ندارید در ابتدا این پست رو مطالعه کنید و بعد به سراغ دانلود مرورگر دلخواه خودتون برید.

مرورگرها ابزاری هستند برای مرور صفحات وب در کامپیوتر و تلفن همراه که به کاربران این امکان رو میدن علاوه بر مشاهده صفحات از امکانات جانبی مثل خصوصی سازی محیط کاربری، دانلود آفلاین، مدیریت دانلودها و به طور کلی انجام چندین عمل همزمان با هم برخوردار بشند.

شاید واسه شما این سوال پیش اومده باشه که چرا باید از مرورگرها استفاده کنیم؟

در بسیاری از گوشی های همراه به طور پیشفرض یک مرورگر با امکانات ابتدایی برای مرور صفحات وب وجود داره ولی قدرت کافی برای رفع نیازهای شما رو نداره.

برای مثال نمیتونید دانلودهاتون رو به خوبی انجام بدید.

قادر به اجرای صفحاتی که حجم بالایی دارند و یا فاقد نسخه موبایل هستند نبوده و هنگام اجرا کاربر رو با صفحه ای خالی از مطلب روبرو میکنند.

مهم تر از همه اینکه امکان چک کردن ایمیل و یا چت متنی یا تصویری رو ندارند و بسیاری نقص های دیگه.

در پست بعدی لینک دانلود چند مرورگر رو برای شما قرار میدم و راجع به هر کردوم توضیحاتی ارائه میدم تا نهایت استفاده رو از اینترنت تلفن همراه خودتون داشته باشید.

راستی اگر اطلاعاتی راجع به اینترنت همراه و چگونه کارکرد اون ندارید میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ سعی شده است حداکثر میزان اطلاع رسانی و ارائه خدمت به شما کاربر گرامی صورت پذیرد. شما در این وبلاگ قادر خواهید بود: 1.سوالات متداول خود راجع به تلفن همراه را مطرح نموده و پاسخ آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید. 2.در خرید تلفن همراه از کارشناسان و مدیر وبلاگ مشاوره دریافت کنید. 3.نرم افزارهای مورد نیاز خود را از سایت درخواست نموده و نسخه های متناسب با گوشی همراه خود را دریافت کنید. و بسیاری خدمات دیگر که وابسته به انتقادات و پیشنهادات سازنده شما کاربر عزیز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 4,692
  • امکانات